Bloky OB jsou určeny pro řízení hydraulických kolejových brzd typu PHB 04-SO a PHB 04-S na automatizovaných a mechanizovaných spádovištích.

Sestava brzd spolu s jejím ovládáním je určena pro regulaci rychlosti spouštěných volně jedoucích odvěsů. Regulace rychlosti brzdami probíhá obvykle v několika stupních: srázovou, údolní, hlavní cílovou a pomocnou cílovou brzdou. Regulační systém sestává z následujících základních částí:

  • Výkonný člen – kolejová brzda se zdrojem tlakového média.
  • Ovládacího a řídícího zařízení sestává z:
    • nadřazeného systému (výpočetního centra, povelové jednotky, komunikační linky),
    • regulačních prvků – regulátoru rychlosti, radarového měřiče rychlosti,
    • bloku OB pro zpracování a úpravu povelů – přímé řízení brzdy.

Pro řízení hydraulických tíhově nezávislých kolejových brzd typu PHB 04-SO je určen blok OB/SO, pro řízení hydraulických tíhově závislých kolejových brzd typu PHB 04-S je určen blok OB/S.

Řídící výpočetní systém je umístěn ve stavědle, povelové a zobrazovací jednotky v místnosti obsluhy. Hydraulický agregát, regulátor rychlosti a bloky OB jsou umístěny poblíž brzdy v technologickém kontejneru nebo v TJA skříni.

Základní technické údaje bloků ovládání OB/SO a OB/S:

Napájení elektroniky 24 Vss +/- 15 % max. 1 A
Napájení brzdy 36 Vss +/- 15 % max. 11 A
Napájení reg. tlaku 36 Vss +/- 15 % max. 1 A
Vstup z regulátoru rychlosti 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A
Vstup z nouzového pultu 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A
Aktivace mobilního panelu (MO) 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A
Výstup impulzní zabrzdění (VZI) 36 Vss +/- 15%, max. 11 A
Výstup impulzní odbrzdění(VOI) 36 Vss +/- 15%, max. 11 A
Deaktivace mob. panelu (AP) 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A
Komunikační linka s mobilním panelem RS 485
Komunikační linka s koncentrátorem RS 485
Signál posun povolen 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A
Pracovní teplota okolí -25 až +75 ºC
Rozměry (š, v, d): 100 mm, 110 mm, 160 mm

Dokumenty. Tato část je v přípravě. Kontaktujte nás pro více informací.