Bloky OB jsou určeny pro řízení hydraulických kolejových brzd typu PHB 04-SO a PHB 04-S na automatizovaných a mechanizovaných spádovištích.
Sestava brzd spolu s jejím ovládáním je určena pro regulaci rychlosti spouštěných volně jedoucích odvěsů. Regulace rychlosti brzdami probíhá obvykle v několika stupních: srázovou, údolní, hlavní cílovou a pomocnou cílovou brzdou. Regulační systém sestává z následujících základních částí:
Pro řízení hydraulických tíhově nezávislých kolejových brzd typu PHB 04-SO je určen blok OB/SO, pro řízení hydraulických tíhově závislých kolejových brzd typu PHB 04-S je určen blok OB/S.
Řídící výpočetní systém je umístěn ve stavědle, povelové a zobrazovací jednotky v místnosti obsluhy. Hydraulický agregát, regulátor rychlosti a bloky OB jsou umístěny poblíž brzdy v technologickém kontejneru nebo v TJA skříni.
Základní technické údaje bloků ovládání OB/SO a OB/S:
Napájení elektroniky | 24 Vss +/- 15 % max. 1 A |
Napájení brzdy | 36 Vss +/- 15 % max. 11 A |
Napájení reg. tlaku | 36 Vss +/- 15 % max. 1 A |
Vstup z regulátoru rychlosti | 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A |
Vstup z nouzového pultu | 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A |
Aktivace mobilního panelu (MO) | 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A |
Výstup impulzní zabrzdění (VZI) | 36 Vss +/- 15%, max. 11 A |
Výstup impulzní odbrzdění(VOI) | 36 Vss +/- 15%, max. 11 A |
Deaktivace mob. panelu (AP) | 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A |
Komunikační linka s mobilním panelem | RS 485 |
Komunikační linka s koncentrátorem | RS 485 |
Signál posun povolen | 24 Vss +/- 15%, max. 0.1 A |
Pracovní teplota okolí | -25 až +75 ºC |
Rozměry (š, v, d): | 100 mm, 110 mm, 160 mm |
Dokumenty. Tato část je v přípravě. Kontaktujte nás pro více informací.